Fri hjemlevering på alle sykler i Norden - 30 dager åpent kjøp - Klarna, Vipps og PayPal

Returer

RETUR

----

Vår policy varer 30 dager. Hvis 30 dager har gått siden kjøpet, kan vi dessverre ikke tilby deg tilbakebetaling eller utveksling.

For å være berettiget til retur, må varen din være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Det må også være i originalemballasjen.

Flere typer varer er unntatt fra å bli returnert. Forgjengelige varer som mat, blomster, aviser eller magasiner kan ikke returneres. Vi aksepterer ikke produkter som er intime eller sanitære produkter, farlige materialer eller brannfarlige væsker eller gasser.

Andre ikke-returvarer:
* Gavekort
* Nedlastbare programvareprodukter
* Noen helsepersonell og personlig pleie

For å fullføre retur, krever vi kvittering eller kjøpsbevis.

Vennligst send ikke kjøpet tilbake til produsenten.

Det er visse situasjoner hvor det kun gis delvis refusjon: (hvis aktuelt)
* Bok med åpenbare tegn på bruk
* CD, DVD, VHS tape, programvare, videospill, kassettbånd eller vinylopptak som har blitt åpnet.
* Enhver gjenstand som ikke er i sin opprinnelige tilstand, er skadet eller mangler deler av grunner som ikke skyldes feilen vår.
* Eventuelt gjenstand som returneres mer enn 30 dager etter levering

Refusjoner (hvis aktuelt)
Når din retur er mottatt og inspisert, vil vi sende deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt det returnerte varen din. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av refusjonen din.
Hvis du er godkjent, blir tilbakebetalingen din behandlet, og en kreditt vil automatisk bli brukt på kredittkortet eller den opprinnelige betalingsmåten, innen en viss periode.

Sen eller manglende tilbakebetalinger (hvis aktuelt)
Hvis du ikke har mottatt en tilbakebetaling ennå, må du først sjekke bankkontoen din igjen.
Kontakt deretter kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før tilbakebetaling er offisielt postet.
Neste, kontakt din bank. Det er ofte litt behandlingstid før en tilbakebetaling blir lagt ut.
Hvis du har gjort alt dette, og du fortsatt ikke har mottatt din tilbakebetaling, vennligst kontakt oss på nettrettas@gmail.com.

Salgsposter (hvis aktuelt)
Kun ordinære priser kan bli refundert, dessverre kan salgsartikler ikke refunderes.

Utveksling (hvis aktuelt)
Vi erstatter bare gjenstander hvis de er defekte eller skadede. Hvis du trenger å bytte den til samme vare, send oss ​​en e-post på nettrettas@gmail.com og send varen din til: Liaveien, FREDRIKSTAD, 1614, Norge.

Gaver
Hvis varen ble merket som gave når den ble kjøpt og sendt direkte til deg, vil du motta en gavekredit for verdien av retur. Når det returnerte varen er mottatt, vil et gavekort bli sendt til deg.

Hvis varen ikke var merket som gave når den ble kjøpt, eller gavegiveren hadde bestillingen sendt til seg selv for å gi deg senere, vil vi sende refusjon til gavegiveren, og han vil finne ut om din retur.

Shipping
For å returnere produktet, bør du sende produktet ditt til: Liaveien, FREDRIKSTAD, 01, 1614, Norge.

Du vil være ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen din. Fraktkostnader kan ikke refunderes. Hvis du mottar tilbakebetaling, blir kostnaden for returforsendelse trukket fra refusjonen din.

Avhengig av hvor du bor, kan tiden det tar for ditt utvekslede produkt å nå deg, variere.

Hvis du sender en vare over 500kr, bør du vurdere å bruke en sporbar fraktservice eller kjøpe skipsforsikring. Vi garanterer ikke at vi vil motta det returnerte produktet.